yareninannesii Pinnaris bizde bugün olduk biraz ateşi var ve sürekli uyuyor korkuyorum burda bekliyim bende
Demirac19 Pinnaris kıyamam Rabbim şifa versin aşı ateş yapabiliyor, üstünü çıkartın sadece bez ile kalsın ılık duş aldırın düşmezse ilaç verin bide bol bol emzir canım
menekseyagmr Pinnaris bugün bizde olduk 4 ay aşılarını gün boyu biraz huzursuzdu bende akşam yatarken 1 çay kaşığı calpol verdim şimdi mışıl mışıl uyuyor . Her seferinde değil ama aşı günleri böyle ağrısı olduğunda veriyorum rahat ediyor bebeğim
Pinnaris yareninannesii bizde bugün yaptırdık ateşi fazla ve hep ağlıyor uykuya vermiyor kendini oysa bu aşının yan etkisi olmaz dedi doktor :((
Fatmannur Bende bugün yaptım gitmeden parol verdim ama sürekli uyumak istiyor bende korktum ve huzursuz
Beaydin Bende bugün 4.ay aşısı yaptırdım çok huzursuz ve ağlıyor sürekli ateşide çıkıyor zor bir gece olacak sanırım 🤦
Gultennd Bizde bugün 4. Ay aşısını olduk 37.5 derece ateşte soguk uygulamaya başladım 38e çıkmaya devam edince fitil verdim.
senginda Karma aşıdan bahsediyorsunuz değil mi? Geçen hafta bizde de ateş oldu, 38’e çıktı hatta..3-4 gün huzursuzluk ve ağlama vardı..bugün normale döndü çok şükür
Esadanil Biz de yarın yaptırıcaz 4. Ay aşısını korktum şimdi ateş olur diye. Daha önceki aşılarda hiç ayeşi olmamıştı. Peki kızlar sabahtan mı gittiniz sağlık ocağına? Bazı aşılar için sabahtan çağırıyorlar ya ona göre gidicemde
Beaydin Esadanil beni 9 da çağırdılar covid aşısı yapıyorlarmış 9 dan sonra bebek o havayı almasın dedi hemşiremiz.
Minikurbaganinannesi Esadanil Biz bugün yaptrdik canım sabahtan gttik ama farkeder mi bilmiyorum imkanınız varsa gidin sabatan
Seyma05 Pinnaris benim oğlum da da 4. Ay çok ateş yaptı aklınızda bulunsun aşılara gitmeden önce 1 tatlı K calpol verin normalden fazla uyutmamaya çalışın bilincini kontrol edin sürekli ılık duş aldır bir de canım . uyurken ateş daha çok yükseliyor çok geçmiş olsun