Nur003 normal aslında fiyatı makinesine, çalışanına ve temiz ortamına güveniyorsa fiyat artıyor bbende 85 veriyorum. Alexandre iğneli epilasyona gidiyorum 3 senedir . Bi kez buz lazer denedim ama bende cok kuruluk yaptı malesef ve tahriş olmuştum.nemlendiricisini mutlak kullan