Kizlar merhba bugun asimiz vardi saglik ocagina gittik. Bebegim emmeyi birakti, daha dogrusu malesef sutum yetmiyo. Mamaya donduk tamamen. Yinede mamadan once kendimi emzriyorum bi iki ne icerse kârdır diyerek. Kilo alimimizin az oldugunu soyledi ebe, bu durumda mamaya baslatiyoruz ama sen baslamissin zaten dedi. Ek olarak yogurt kasik mamasi meyve pureleri verebilecegimi soyledi. Ama ilk bebegim tecrubesizim bu konuda neler verebilirim bana yardimci olursanız cok sevinirim.:))