Ben de doğduğundan beri premium çare kullanıyorum ilk 3-4 ay arkadan kaka taşıyordu çünkü bebisler o dönem sulu kaka yapıyor o kokuya gelince evet ben de farkettim ama denedigim bezler içinde en iyisi diyebilirim şuan kızım 8 aylık tüm gece hiç bez değiştiriyorum pişik yapmiyo sızma yapmiyo