2kezanneoldu 2 ay aşımızı olduk 37.1 ateşimiz var calpol vercem fakat ne kadar vercem ölçü olarak yutar mi onuda bilmiyorum daha fazla yükselmez insalah ateş
Gok_53 2kezanneoldu ateşi yok bebeğinizin 38 üzerine çıkmadığı sürece ilaç vermeyin. Vücut direnç kazansın. Vermeniz gerektiğinde 1 çay kaşığı yeterli
dewamkee 2kezanneoldu igneden dolayi olur zaten hemsirede demiştir ates olursa ver diye 1 cay kasigi yeter canm
Ecem1903 2kezanneoldu aşı falan mı oldu bebek biz aşı olduğumuzda 37 falan olursa bı çay kaşığı icir demişti ebemiz daha fazla çıkmasın diye korkma şuan yüksek bı ateşi yok takip et bebeğini