Edakara Neden bu kadar acele ediyorsunuz ki ? Ben bebeğime hiç kıyamadım oturması,dönmesi hiç acele etmedim umursamadım da 4.ayından itibaren yattığı yerden kalkmaya çalışıyordu doktora sorarak 5.5 aylıkken yavaş yavaş oturmaya başladı.Zaten bebek size o sinyali veriyor annelerin acelesi neden anlamadım.Sonra bi baktık desteksiz oturuyor.Şimdi yürümeye gayret ediyor ama bizim desteğimiz olmadan saniye ayakta kalabiliyor filan.Hiiiiç acelem yok siz yürümeyen,oturmayan,konuşmayan insan gördünüz mü ? Acele etmeyin oturur elbet.