elifklkn 41 günlük bebeğim uykusunda midesi kalkıyormuşçasına yutkunuyor ve öğürüyor. Bu durumu yaşayan var mı hiç içinizde. Normal mi bu lütfen yardımcı olun bana korkuyorum ve üzülüyorum elimden bir şey gelmediği için 😔
TubAlyAras elifklkn ben yeni doğum yaptığımda sürekli öğürüyordu dr amniyo sıvı yuttuğu için demişti ama 41 günlük diyorsunuz ve yeni başladıysa dr a bi danışın isterseniz çok geçmiş olsun emdiğini sindirememesinden de olabilir
Karaninannesi33 elifklkn ya ıkınmaktandır ya da çok az kusuyordur ağzına bi parça gelicek kadar çıkarmıyordur da ağzında kalıyordur benim bebişte de oluyordu bi bakayım dedim ağzında beyaz beyaz vardı sütler
Emir123ali elifklkn benim oğlumda öyle yapardı bilmiyorum alakası varmı ama alerjisi çıkmıştı 3 bucuk aylıkken
Teemo07 elifklkn Maalesef bizimde öyle. 40 günlük. Ama reflümüz var bizim, ondan kaynaklı sanırım, öyle yaptıgı zaman hemen kaldırıyorum kusarsa bogazına kacmasın diye. Zaten cok korkuyor kusmaktan.
elifklkn Aselinannesi0655 gazdan mı oluyor diyorsun yani çünkü bu aralar gaz problemi yaşıyoruz gerçekten de. Emzirdikten sonra ağız yoluyla çıkarıyor biraz ama bağırsaklardakini genitalden çıkaramıyor galiba ve ıkınıyor huysuzlanıyor.