mert2021 Mom62636362 saglık ocağı benden göz muayene sonucu istedi. Normal bi muayene değil mi ki? İlk çocuğumda gayet normal baktılar Işık tutup damla fln vermediler
Mom62636362 mert2021 Bebeğiniz prematüre mi? Rop prematüre bebekler için. Kuvözde kalan bebekler oksijen desteği aldığında gözdeki kılcal damarlar genişleyebiliyor, onunla alakalı
mert2021 Mom62636362 ya öyle mi ? Normal haftasında doğdu bebeğim . İlk bebeğimde öyle bisey yapmadılar bende burda hep öyle yorumlar görünce sorayım dedim. Teşekkür ederim 🥰
Mom62636362 Yamanikko Bilirim, 3 kere götürdüm bebeklerimi. İlkinde girdim baktım mandalı takıyor ay ben çıkayım diye kapıya nasıl koştuğumu bilemedim, benim yerime eşim girdi, çıktığında ağladık
Yamanikko Mom62636362 Allah kimseye yaşatmasın gerçekten zor dönemlerdi hala aklıma geldikçe gözlerim doluyor
Gizo87 prenses3509 çok haklısınız çok önemli bir muayene ama miniklerimiz hassas olunca insan iki katı geriliyor. Teşekkür ederim 🙏
Mom62636362 mert2021 Rica ederim canım, normal göz doktoruna gideceksiniz diğer, ilk bebeğinizde olduğu gibi 🙏
Keremg Gizo87 geçmiş olsun canım. Korkma uzun bir işlem değil. Ama bebeğinizi emzirin oraya girmeden. Sonra izin vermiyorlar. 10 dk arayla 3 kere damla damlatıyorlar göze ve sonra sıranızı beklıyorsunuz. Biz çok sıra beklemiştik ama genede çok şükür sıkıntı olmadı. Bebeğim aç açına muayneye kadar uyumuştu zorlada olsa