Aylinbebek Merhaba kızlar kızım 3 bçk aylık. Son 1 ay hiç kilo almadığı için anne sütüne ilave mama takviyesi yapıyoruz şuan için hipp kullanıyorum sizce en iyi mama hangisi?
Burculiceee Aylinbebek ben bebelac gold kullanıyorum normal bebelac kabız yaptı aptamile geçmek istiyorum aslında ama korkuyorum probiyotikli belki bağırsakları hızlı düzene girer diye düşünüyorum
nurelem Aylinbebek iyi mama diye bir şey yoktur canım, bebek için en yarayışlı mamayı kullanman lazım bunu da denemeden bilemezsiniz, aptamil öneririm dene istersen .
Elifinannesiii-11 Aylinbebek bebeğimin gaz problemi bitikten sonra aptamil kullanmaya başladım çok da memnunum. Gaz probleminiz kalmadıysa sıkıntı yaşamazsınız:)
Aylinbebek Burculiceee hipp için iyi diyorlar ama bilemedim işk doğduğunda hastanede de hipp verdiler.
Strongmommm Biz Sma optipro kullanıyoruz. 4 ayımıza gireceğiz. Hiçbir sıkıntı yaşamadık çok şükür. Hatta kilo alımı da fazlasıyla güzel gidiyor
Beyzaturba Benim bebeğim çok gazlı bir bebekti aptamil verdim çok fena oldu çocuk sonra sma optipro mamaya geçtim gayet iyi gidiyoruz gaz felan yok