Aselduru88 asi takviminde olmayan bir ara vakalar artınca sağlık bakanlığının belirlediği ek asi var 9. Ayda. Kızamık aşısı yani. Aşı karşıtı değilim ben yaptırmadim. Doktorum yaptirmasan olur demişti. Ayni aşıyı 1 yasinda yapıyorlar. Biz 1 yaşında olduk adımızı.