bluem benim oğlum da aynı 2 yaşında no ile başladı. Ama çizgifilm yada kitaplardan degil. Genelde ben ve babası bazı kelimeleri İngilizce konuştuğumuz için. Maruz kalınca bir bakmışsın ögreniyor. Sadece çizgi film izleyerek ögrenemez bazı kelimeleri ögrenir sonra türkçeyle çakışır. Mesela tam şimdi renkleri hayvanları ögretme zamanı. Mesela bak bu pembe İngilizcesi de Pink diye ögretmelisiniz. En azından biz öyle yaptık. kafası karışmıyor. Şuan 4 yaşında teşekkür ederim dediğinde İngilizce de söyle dediğimizde thank u diyebiliyor. Biz evde destekliyoruz. Birde turizm bölgesindeyiz. Eşim turizmci. Komşularımız genellikle yabancı. Basit şekilde onlarla konuşabiliyor. Ve Türkçeden ayrı bir dil oldugunun farkında. Zor degil ama önce kendinizi geliştirip ayynı zamanda bebeginizi de desteklemeniz lazım.şu pandemi yoluna girerse İngilizce destekli okullardan çok şey ögrenir. Zamanı geldiginde gönderin. Kardeşim çocuk gelişimci. Şuan özel olarak bir çocukla ilgileniyor. Çocuk 4 yaşında ve 5 dili kendi ana dili gibi konuşuyor.