Bebeğim desteksiz oturabiliyor. Yerde, mama sandalyesinde vs…. Ama yemek yedirirken mama sandalyesinde yemiyor, açmıyor ağzını. Ben de yatırarak yediriyorum, ağzını kolayca açtırıyorum ☹️ Nasıl alıştıracağım mama sandalyesinde yemeğe ya ? 7.5 aylığız.