Arkadaşlar merhaba bebeğim 36 günlük yanliz doktorumuz 4. Gün kontrolunde laktokids drop probiyotik damlayı verdi günde 5 Damla olacak şekilde daha sonra 1 aylık kontrole gotürdüğumuzde gaz ilacı olarak sab simplex damlasını verdi 4 saatte bir 8 Damla şeklinde ben doktora sormayı unuttum bu ikisini bir kullansak sorun olurmu acaba yardımcı olursanız sevinirim 3 gündür veriyorum 2 damlayida ama kafama takıldı inşallah veriliyodur