Ega biz de çocuk cerrahında yaptırdık 2 aylıkken. Lokal anestezi ile yapıldı. Fitil verdiler sünnet sonrası genelde uyudu sünnet günü sonraki gün de uyudu yani aslında ağrılarını uyuyarak geçirdi üç gün bardak koyduk bezine değmesin diye yarası da bir hafta on günde iyileşti çok şükür