Merhaba herkese.ben Mart ayında doğum yaptım doğum rapor parası ve emzirme parasını aldım ama ilk çocuk için ödenen sanırım 300 tl ye nasıl başvuru yapacağım? Aile ve sosyal politikalar bakanlığı na kesinlikle ulaşılamıyor destek alamadım.bilen var mı?