BeautifulMother1 Oğlum 21 mayısda 1 Yaşına girecek hangi hastanede yaptırdınız tavsiye eder misiniz zor geçti mi
Ilknursever-35 BeautifulMother1 Ben İzmir sünnet kliniğinde yaptırdım çok memnunum çocuk cerrahisinin yapmasını tavsiye ederim. Bir ay olmadı daha çok şükür iyileşti bile oğlum 4 aylık
[silindi] BeautifulMother1 ama devlette de yaparlar çocuk cerrahı bizimki 6 aylıktı yapmadı oğlum tombulca olduğu için