Merhaba herkese
kızlar bebeğim 42 günlük. Şu ana kadar hep normal oranda 15-25 dk arası emiyordu hep.
Son 2 gündür içerken sanki can çekişiyor memeyi alıp bırakıyor tiksiniyor gibi ağlıyor, son bugünde her içtikten sonra ya normAl ya da peynirimsi kusuyor. Normalde her ağladığında memeyi verdiğimde cok cok emiyordu ama şimdi oda fayda etmiyor 😔
başına gelip çözebilen oldu mu acaba