Kızlar normal de oğlum günde 1 kez sabah uyanınca yapardı. Şu 1 haftadır neredeyse günde 4 5 kez yapıyor. Yediği nirşey mi dokunuyor li diyorum farklı sadece domates verdim azıcık. Onun haricinde alt yan dişler çıkıyor. Diş kaka yaptırır mı bilemedim. Yada ailemin yanındaydım pencereler açıktı felan üşüttü mü ki diyorum yada sıcaktan olur mu bilmiyorum. Çarşamba kontrolu var zaten de. Kilo kaybeder güçsüz kalır diye korkuyorum biryandan da