Meltem_eylul Kızlar merhaba,bugün süt sağmaya başladım fakat saklama poşeti henüz gelmedi.Sagdigim sütü biberonda ne kadar süre bekleyebiliriz?Bilginiz var mı
Krgztuba Meltem_eylul biberonun kapağı varsa kapatın dolapta 3-;gün bekleyebilir ama dolabın arkalarına doğru koyun sürekli açılıp kapanınca ısı almasın