Aselin-Annesiii benim bebeğim de 11 ocak doğumlu sadece anne sütü alıyor 4 ay kontrolü ve aşımız yarın kilosu 7yi geçik normal tartıda öyle çıkıyor 7300 fln bnce senin bebeğinin gayet normal kilosu sütün yetmese böyle olmaz doğum bebek gelişim bölümünde bile yazıyor doğum kilosunun iki katı olmalı kilosu diye, benimki 2500 doğmuştu iki katını da geçtik 🤗ebelere bakarsan kilolu olsa az besle derler kilosu az olsa çok emzir mama ver fln der, bana 3 ay kontrolünde 750 gr aldı diye çok az almış gece uyuyor mu ddi 5 6 saat uzun uyuyor ddm aa olmaz 2 saatte Bi uyandır emzir ddi doktora sordum uyku kalitesini bozar uyandırma bırak uyusun kilosu gayet iyi dedi ebeler vayvarakçı genelde bebek gelişiminde (sözüm meclisten dışarı)