Umuttttt Doğum iznim bitmek üzere 1 ay 17 günlük bebeğim var anne memesine yakın biberon öneren var mı acaba meme reddi yapmayan işe başlamaya korkuyorum ya emmeyi reddeder diye 😢
Zolizo Umuttttt Benim kızım philips aventi diliyle ittiriyor. Sevemedi bir türlü. Anne memesine en yakın olan bu. Bir de Tommee Tippee biberonları sanırım. Bu işler biraz deneme yanılmayla oluyor malesef :(
Erdemvenannesi Bende avent philips kullanıyorum biz meme reddi yaşıyoruz ama biberondan kaynaklı değil mastitten kaynaklı
Karanelo Seni korkutmak istemem canım ama ablam avent biberon kullandır bebek doğduğunda meme reddi yaptı. Sadece gece emiyormuş biraz. Yoksa hep sağıyor da veriyor. Emzirebiliyorsan emzirmeni tavsiye ederim
Degu Bende işe başlayalı 1 ay oldu phlips avent kullanıyorum bende ve bi sıkıntı yaşamadım. Emmeye devam ediyo çok şükür 🙏🏻
esrauner Lansinoh kullaniyorum ben. Bir sure sagarak vermek zorunda kaldim. Bir sure de meme+mama olarak gittik. Hic bi problem yasamadik. Tavsiye ederim