Nefes1490 miladeniz sen üşütme sen usutunce oluyo o bende ayniydm farkında deildm bi arkdasm dedi kendmi sıcak tuttum geçti artık çocuk olmuyo öyle
Henakiz Benim kızım ilk doğduğunda öyleydi. Doktora sormuştum. Peynir kesiği gibi kusma çok normal endişelenmeyin, sindiremediği sütü kusuyor demişti.
miladeniz Zamirazerya ay cok mutlu oldum mesajınız ılr valla bı kac gundur emıyor bır sure sonra gazıyla beraber azıcık sut cıkarıyor yarım saat 1 saat sonra oeynır gibi kusuyor 🤦🏽♀️ Bende dedım kusuyor kılo almıcak bu gıdısle bırde artık eskısı gibi cokta emmıyor oda büyüdüğü ıcın normal dedı doktor
miladeniz Belinaysmom geçen ay kontrolunde 6,850 gramdı suan ksc oldu bılmıyorum persembe kontrolumuz var bakalım 🙈