Kızlar 4-5 gün önce asperox’la fırın i temizledim iyice duruladim daha sonrasnda fakat şimdi yemek yapıyorum fırında acaba asperox’ un kokusu sinmismidir ilk zamanlar kokusu vardı fırının kapağını açık bıraktım hava alsn diye birdaha silsemiydim acaba kimyasal sonuçta yemeğe siner diye doğru mu düşünüyorum saçma mi bilemedim sizce 😕