Ayseela 2 ay 23 günlük bebegim 5 kilo suan sadece anne sütü ile besleniyor cok zayıf dedi doktor anne sütü yetersiz olabilir mama verebilirsin dedi ama kızımda bağırsakları cok iyi calsmiyor başka bi cerrahta mama verirsen daha sikinti olr dedi napcagimi sasirdim😔
rabiss12 Ayseela 2 ay 27 günlüğüz 2 hafta önce 4250 idi doktor iyi olduğunu söylüyor ama minyon bir bebek
Ayseela mervedmr 2 kilo 850 gram bu aya kadar iyi idi gelişimi biberonu bıraktık sadce emziriyorm artık ne kadar yediğini anlamiorm ondan mı oldu acaba anlamadim
Gamze27 Minikkizimm benim oğlumda 4 ay 13 günlük 5.500 kilo önemli olan sağlığı kilo gelir zamanla inşallah
Nrgs Ayseela önemli olan doğum kilosu, 3 kilo doğmuş olduğunu farzetsek 3 ayda 2kilo almış ayda 700grama yakın yapar ki bu çok normal bir kilo alımı daha ne olacakmış
Serp-26 Ayseela onlar anlaşmalı firmalarından mama satmak için demiştir artık herşey para hep devlet dışı ilaçları perşyobitikleri vitaminleri öneriyorlar devid 3 sağlık ocağı veriyor ama doktor o iyi değil şunu alın diyor 100tl Allah’ın zeytin yağı devid 3 sen her denşneli takma kendine doktor belirle ona git
Belinayss Ayseela Doğduğu kiloya göre güzel almış bence kafanda soru işareti yaratıyorsa doktorunu değiştir kuzum .
DaisyMom Ayseela bence bebeginin kilosu cok iyi çok guzel sutunun yettigini gosteriyor.MasAllah kilosuda cok iyi.Benim kizimsa 2.550 gr dogdu.Suan 3 ay 12 gunluk 5.850gr.Doktor kilosu gayet iyi dedi.Sadece 2 ay anne sutu aldi.Arti hep mama takviyesiyle gittim gunde 2 defa olarak sonra hep mamaya dondum.Beni istemedi ve sutum gitti.Sana tavsiyem bebegin aglayip susmazsa sen zaten doymadigini anlarsin ve o zaman verirsin.Verirkende biberonla vermezsin.Simdi bebegine durduk yere verme.Ve hicte uzulme.
Premature_annesii Ayseela 3 aylık oğlum 4 kilo. Yeni doğmuş bebek gibi. Kiloya boya çok takılmayın. İllaki büyüyecekler böyle kalmayacaklar.
Zerr Ayseela Bi doktor bana iyi besleyememişsin sen de iyi beslenememişsin demişti o zaman ne ağlamış üzülmüştüm. Şu an 4 yaşında yine zayıf hep zayıftı, 15 kilo.. annesine çekmiş diyorum sakın böyle kötü söyleyen doktorları takma, başka doktora git..