Bugun 4 aylik asimizi olduk hersey iyiydi taki 6 ya kadar bir ağlama ama nasıl kizilca kıyamet kopariyo hic böyle ağlamamıştı rop muayenesi haric tabiki.sizlerde de bu durumu yasayan oldumu diger oğlum da sadece ateş olmuştu bunda huysuzlukla başladık napicam bilmiyirum cok agliyo yavrum😔