Selam kızlar, alerjik oğlum var çoklu besin alerjisi. Son zamanlarda sürekli sivilceli pişik oluyor. Ki pişiği hep vardı zaten. Ama son zamanlarda çok arttı. Besin denemelerinden olduğunu düşündüm. Besinleri kessem bile oluyor. Desitin kullandım geçmiyor. Yine sivilceli pişik oluyor 😞 Var mı bunun çözümünü bilen acaba?