1 aylık olduk sünnet yaptirmayi düşünüyoruz. Özelde mi devlette mi yapılmalı sizce ? Devlette yapiliyor mu bir kac kişiden koronodan dolayi yapılmadığını duydum . Yaptıran anneler süreç nasıl ilerliyor hangi bölümden randevu alıyoruz hemen işlemi yapıyorlar mi?