durucinar Birsen2 Çok özür dilerim doğum parası için sosyal hizmetlere sit parasi için de eşiniz 144u arasın ya da SGK ya gitsin süt parası eşlere yatiyor
durucinar Bulunduğunuz ilçenin sosyal hizmetlerine gidip form dolduruyordu uz sonra PTT ye yatıyor zaten
durucinar Birsen2 Hayır ben direk gittim danismadaki çalışana söyledim doğum parası diye kağıt verdi doldurdum