Meryali vala bende bebegim 6 ay olana kdr tobb etu hastanesi gittim ama dedign gbi pahali birsiru tahlili falan oluyor cok para tutuyordu gecen ilk defa ank üni ibnisinadan randevu alip gittim ,eda hanim vardi cok ilgiliydi tabi randevu almak braz zor.ama tavsiye ederim