3 aylık olunca bebek aşı olmaz diye biliyorum ben 1 ay. 2. Ay ve 4. Ay bide 6. Ay. 1 yaş. 24 ay. Bu şekilde biliyorum ama sağlık ocagindaki hemşire bana kızım 3 aylık olunca tarih verdi ben mi yanlış biliyorum…. bide 2. Ay aşımızı olduk biz şuan bi ateşlenme yok gece mi ateş yapiyo ?