MercimekDogdu Uykusuzanne ben aldim henuz kullanmadik ama cok sevmedim. Oioi nin tabaklari kadar saglam vakumlamiyor
Bebeminnie Uykusuzanne bence oioi alın koyduğm an vakumluyo ve çok güçlü Almışken iyisi olsun uzun zaman kullanılacak sonuçta Tek başına 70 tl tabak ama ben aet aldm Önlük kaşık tabak 100 tl ebebekte
Zuzu35 Uykusuzanne oioi aldım canım sağlam aslıda ama benim oğlum hemen öğrendi onuda sökmeyi pek işe yaramadı bizde