Bebegim suan 5.5 aylik son 1 aydir gunduz 1 2 defa gece de 1 2 defa emiyordu ama emme suresi 5 -7 dk arasiydi. Ve son 1 haftadir da emmeyi birakti. Gogsum baya sisti ve agridi sut akti biraz biraz gecti o durumlar suan. :( mama da aldigi icin sagip vermedim. Birazda psikolojik olarak sanim emzirmek istemedim bebegimi oda zamsnla birakti agir lohusalik gecirdim. 2. Bebegim 2si cok yakin araliklarla oldu. Benim yuzumden doye simdi cok vicdan azabi cekiyorum ilk kizimi 1 yasina kadar emzirdim sonra kendisi birakti bu bebegim cok az emdi diye cok uzuluyorum. Simdi gogsumden sade su seffaf geliyor oyle uzuluyorum ki biraz denedim tutar mi diye istemedi yine. Annemde zorlama zaten sut olsada cok kaldi gogsunde iyi degil o sutu icmesin diyor bu dogru mu ? Gogsumun akintisi ne zaman tamamen gecer ? :(