Hepinize merhaba, annem bir kaç aydır idrar yolu enfeksiyonu olmuş dedi doktorlar, ama bir türlü geçmiyor, bugun bi doktora daha gitti, ultrason istemiş, mesenade iki tane kitle, acil ameliyat olması gerekiyor. İnternetten baktım hiç iyi şeyler yazmıyor, kötü bir şey olacak diye çok korkuyorum. Direk kitle için mesane kanseri diyor. Dünden beri kan çiş yapmaya başladı. Böyle bir şey duyan var mı, cok üzüldüm korkuyorum bişey olacak diye.