Kızlar bir ay önce doğum yaptım bu ikinci kez mastit oluşum.Sağ memede bir şey yok ama solda şişlik kitle oluşuyor sanırım bebeğim tam boşaltamıyor meme ucu yarası da var bu durumla nasıl başa çıkabilirim ne olur bir çare söyleyin ilaç alıp sütten kesmeyi bile düşündüm 😢