VildanC Kızlar az önce eşim e bebekten süt pompası almış lansinoh manuel, kullanan var mı memnunmusunuz? ve nasıl kullanıyorsunuz? Yardımcı olursanız sevinirim🙏🏻
yaseminoztrk VildanC hahahaha 😂😂 ben elektrikli olanı kullanıyordum ama Manuel de bilgim yok üstte kalsın 👆