Hafsanur2323 Kizlar 11 gunluk bebegim var sezeryan yerim de agri sizi yok ama sertlik var orasi tas gibi normalmi
Aras63 Hafsanur2323 benimde öyleydi hissizlik de vardı 4 buçuk ay oldu olalı yavaş yavaş geçmeye basladı zamanla şuan daha da azaldı
Zeynep-mina12 Hafsanur2323 evet oluyor benim de aynıydı elleyince falan taş gibiydi çok korkardım zamanla yumuşuyor
cocomelon33 Aras63 dikişin üst kısmına dokununca bi tuhaf hissediyorum hissizlik gibi değişik bir şey var rahatsız edici bir his bu normal yani o zaman
yaseminoztrk Aras63 3 aylık şuan hissizlik çok can sıkıcıymış gerçekten hala devam ediyor. Sızı kaldı mı peki uzanınca falan
Aras63 yaseminoztrk ufaktan oluyor canım zamanla geçicek ikinci sezaryanım bir yıl içinde bir şey kalmıcak✌️