Didem1234 merhaba benim kızım 7,5 aylık olmak üzere. Şimdilik sadece tam yulaf ve irmik kullandım. Buğday ununda gluten olduğu ve bebekler glutene karşı hassas oldukları için çekiniyodum. Fakat bir kaç yazı okudum şu anki görüş bebekler ne kadar erken tanışırlarsa alerji riski de o kadar azalıyomuş. Ben de denemeye karar verdim. Ruşeym ve keçiboynuzu ununu 8. aydan sonra vericem. Siyez unu da çok faydalı o da siyez buğdayından üretildiği için gluten içeriyor yine deneyerek vermekte fayda var. Pirinç unu vs bana sağlıksız geliyo zaten