Mombaby123 benim kızım da bi ay 350-400 gram gibi bir şey almıştı ben de çok korkuyordum mamaya başlatacak doktor diye. Ama öyle olmadı tam tersi, kilosu gayet yeterli mamaya hiç gerek yok ek gıdaya geçecek nasılsa demişti. Siz de 6aylıksınız sonuçta bence bundan sonra ilk seçenek ek gıda olur mama değil. Ama tabi en doğrusunu doktor bilir. İlla gerekli görürse de kullanmak gerek.