Merhaba güzel anneler 3 buçuk yaşinda oğlum var ve aşırı hiperaktif ve biri geldiğinde bağırır koşar oyun oynamaz ne yapa bilirim oyun oynuyoruz birlikte ama arkadaşlarıyla oynamıyor hep hopluyor tepelerden inmiyor düşüyor da ağlıyor ama yine aynı sizin bu yaştaki çocuklarınız nasıl sakin ki yoksa hiperaktif mi ne yapacağımı şaşırdım ☹️