1994a_ canım sütün emzirdikçe çoğalır süt arttırıcı çaylar var ondan içebilirsin. Ama bence eğer çocuk emiyorsa mamayı yavaş yavaş kes derim çünkü bazı bebekler mamaya kaptırıyor kendini emmeyi reddiyor bu kez tabiki kan şekeri düşmesin diye 2 saatte bir emzir sarılık olmasın ama emzirmeye uğraş herşeyden çok sütün böyle böyle takviye çaylar ile çoğalır zaten