hilal1937 Kızlar 8 günlükken göbek bağımız düştü çok şükür. Kontrole de gittik sarı akıntı olur bi süre daha dedi 1 hafta daha devam ederse gel gümüş nitrat sürelim dedi.yarın 14 günlük olacak. akıntı durdu ama zıbınına kan değiyor sürekli. İçim gidiyor geçer mi bu?
Gunesligunler hilal1937 Benim bebeğimde de olmuştu zıbınında kan oluyordu çok az. Doktora götürdüm k vitamini iğnesi yaptı. Geçmişti.