Dileksener5 Kurban bayramında köye gitmeyi düşünüyoruz. Fakat o zaman bebeğim 5 aylık olacak. Yol 12 saat sürüyor. Ve emmesi sorunlu bi bebek. Sizce ne yapmalıyım gitmeli miyim yoksa bayramı kendi evimde mi geçirmeliyim? Rahat edemem diye korkuyorum
busrasilra14 Dileksener5 valla canim bebegine bagli. Benim bebegim 4 ay 26 gunluk. Bana desen ki gidermisim gitmem 😅 ki oyle devamli ağlıyan huysuz gazli bir bebegim yok. Ama disariyi yadirgiyor huysuzlaniyor disarda evi istiyor bizimkisu
akidesekerii Dileksener5 Ben de annemlere gitmek istiyorum 3 saatlik yol ama bebekle hiç gözüm yemiyor. Başta çok hevesliydim şimdi ciddiye binince bunun uykusu var emzirmesi var düzen değişecek vazgeçesim var 😅
Dileksener5 bozobeydrk sürekli emmek istiyor. Bazen gögsümü tutamıyor bazen tek gögsümü emmek istiyor.
Daphnemom Bebeğe bağlı benim kızım 5.5 aylık assla bi yerde rahat edemem insan yadırgıyo çünkü sürekli meme istiyo
Dileksener5 Daphnemom bizimki yeri geliyor çok emmek istiyor. Rahat durmuyor sürekli kucak istiyor ağlıyor. Gaz sancıları hala devam ediyor mu
Dileksener5 busrasilra14 bizimkisi dışarıya çıkınca uyuyor. Dışarıyı seviyor fakat il dışına çıkmak biraz tedirgin etti beni. Napsam bilemedim😒😒
Dileksener5 akidesekerii geçenler de 3 gün anneme gidip kaldım fakat değişen bir şey olmadı. Yakın mesafeydi. Fakat kızım evde nasıl ise annemler de de aynıydı. Düzenimiz bozulmadı. Evin içinde olduğumuz için sorun olmuyordu.