Hanımlar uzum süredir araştırdığım bir konu. Bebeğim için birikim yapmıştım bi 1500 tl var yaklaşık elimde. Bebeğim için yatırım yapmak istiyorum elimde durunca harcanıyor. Bes bireysel emeklilik yapmayı düşünüyorum bide eğitim sigortası varmış ve kumbara hesabı var bide bankalarda bunlar hakkında tam bir bilgisi olan var mı acaba bana bi akıllıca yol gösterir misiniz?