İlk defa aşı dışında ateşlendi bu ikinci ateslenisi köpek dişleri şiş ateşi 38 şurup verdim 37.7 olmuş. Halsizlik,kusma falan hicbisey yok sadece kafası yanıyor vücudu biraz sıcak bu disten mıdır yoksa enfeksiyon falan mıdır dün biseyi yoktu bir anda oldu. Birde dün gece kalkıp çok ağladı eli ağzından çıkmıyor. Bir de iştahı çok güzeldi hicbisey yemek istemiyor hep meme istiyor.