F-Betul Merhaba 10,5 kızım popo üstü ilerliyor, iki ay önce falan biraz emekle çabası oldu ama yüz üstü durmayı sevmiyor hemen dönmek istiyor bu yüzden emekleme olayı gelişmedi. Var mı bu durumda olan yürümesi nasıl etkilenir sizce bu durumdan?
uykusuzMoMm F-Betul hıc bısy olmaz cnm yengemın ogluda kızıda o sekıl emekledı gayette guzel yurudu ler onlar bıraz kıloluydu dizlerinin ustunde gıdemedıler
F-Betul uykusuzMoMm Ay inşallah ya kızım da bir tık kilolu ama aşırı değil poposunu kaldıramıyor 😂 Umarım sorun olmaz🙏🏻💐 Teşekkürler cevap için.
birbebekbirannee F-Betul benim oğlan da 8 ay 1 haftalık aynı koyduğum yerde ilerlemiş oluyor emekleme yok oda dönüyor hafif tombul 😂
F-Betul birbebekbirannee Annem korkutuyor biraz normal mi doktora götürelim diye. Pek aldırış etmiyorum ama yaşıtları baya yürümeye başladı insan ister istemez kıyas yapıyor 🤷🏻♀️☺️
Zuhallkahraman F-Betul ilk bebeğim öyleydi popo üzeri gidiyordu. Sonra direk yürüdü. Hiç bir sorun da yaşamadık şükür