Toprakmrt Her zaman burdan takip ederdim ama ilk defa post acıyorum 5 gün sonra bebeğim iki aylik olcak ve son bir haftadır iki günde bir defa kaka yapıyor normal mi bu durum benim gibi olanlar varmı acaba
SaremAselim_0817 Toprakmrt benm kızımda iki aylık bi haftadır günde bir veya iki kez yapıyo acaba doymuyo mu diye endişeleniyorum açıkcası bir hafta sonra kontrolümüz var umarım kilo alımı iyidir
Ervairmak Evet benim kızımda 3 aylıktan sonra gün aşırı yapmaya başladı normal kalası eski rengi ve kıvamındaysa gün aşırı yapmasının bir sakıncası yok emen bebeklerde 5 ile 7 güne kadar kaka yapmaması kabız olarak kabul eediliyor