Ebru-Yusuf2020 Merhaba kızlar 4 ay 18 günlük bebeğim var ishal ne verebilirim önerisi olan var mi? ilaç dışında akşam babası alip gelicek reflor saşe kullanan var mi nasil kullaniliyor ?
Guzelkizimbenim Ebru-Yusuf2020 ben kullandım Hemen kesiyor hıc bir sıkıntı olmuyor meyve püresi veya şekerli suyla karıştırıp vericeksiniz
serap6155 Ebru-Yusuf2020 normalden daha sık emzirin ki vücudu susuz kalmasın kuzunun ishalde vücuda çok su gider ek gıdaya geçmedi için birşey diyemiyorum en gıda geçmiş olsa patates muz derdim🙈
gulrecelim_55 İshal ne kadar yapıyor bi yerde okudum doktorlar günde 7 8 kere ishal şekilde yapmadıkları sürece ishal olarak kabul etmiyorlar. Benim bebeğim sadece anne sütü alıyor bazen ishal oluyor su kaybettiği için ben bol bol su tüketiyorum o gün.
Ebru-Yusuf2020 Guzelkizimbenim Daha biz ek gidaya gecmedigimiz icin sütümü sagip icine atacagim doktor öyle dedi
Swwetbaby Ebru-Yusuf2020 kalmaz ya muz sert bir şey değil ki olgunundan biraz anne sütü ile karıştır ver en olmadı ve tadını sever hemen yer
Ebru-Yusuf2020 Birbebekkkbircicek yapıyordu 7-8 yapiyordu şükür gecti antibiyotik sonrasi ishal yapiyormus reflor şase kullanmistik düzeldik