melek_42 kremler bi halta yaramıyor. Silikon kalkan aldım aventin. Bi haftada düzeldi meme uçlarım. Gümüş kalkan da boş bir şey. Gereksiz. Krem olarak garmestan, lansinoh, mustela kullandım geçmedi. Zamanla geçiyor hepsi. Bebeğin ağzını iyice açmasını bekle memeyi parmaklarınla sıkıştırıp içeri sok. Kahverengi kısmını ağzına iyice alsın. Minicik olduğu için ucunu emiyor sadece. O da yara yapıyor ve süt az gelmesine sebeb olur. İnatla iki memeyi de emsin. Açken istemediği memeyi verin ki çeksin iyice. Bir de hastane pompası ev tipine göre daha iyi sağar. Ama zaten şu an çok süt gelmez. Hala collosturum gelir. Olgun süte geçince süt miktarı artar.
önemli olan bebeğin emmesi. Emdikçe bedenin ne yapması gerektiğini bilir