Elisa- 2. Aydan beri yaşıyorum bende 4. Ayı doldurucaz bir anda olmuştu beynim dönmüştü o ağladıkça bende ağlamıştım ilk 😅 hala yapıyor çok aç olmadan emmiyor önceden saat başı emerdi şimdi dediğiniz gibi 5 saati buluyor zorla veremiyorum o istemesi lazım . Doktoruma sordum 4-5 saat aç kalması sorun olur mu diye hayır olmz dedi o yüzden için rahat ilk başlarda bir kaç kere ondan yüksek şşş sesi çıkardım emdi bazen hala da poposuna vurarak sakinleştirerek emziriyorum çok ısrar ediyorsa emmemekte bırakıyorum yarım saat sonra tekrar veriyorum. Ve kesinlikle sessizlik sağlıyorum önce dikkatinei çekecek şeylerden uzaklaşıyorum bazen görebileceği noktadaki canlı renkler bile dikkatini çekiyor emmiyor itiyor beni