Merhabalar , benim kızımda 1 buçuk aylık iken o durumdaydı gece 12 ye kadar uykuya dalamıyordu yavrum alerjisi varmış o yüzden sindirim sorunu ve gaz sancısından dolayı rahatsızlık duyuyormuş . Ben tabi hiç bilmiyordum anlayamadım işkence çekmiş resmen kızım . Hiç şüphelendiniz mi acaba o aylarda başka bir neden aklıma gelmiyor